We stellen je graag voor aan onze collega Ilona Hartsink. Zij verzorgt de financiële administratie van onze eigen bedrijven binnen de groep.

“Ik werk alweer 15 jaar met veel plezier bij Avant groep. In mijn functie lopen de werkzaamheden uiteen van het inboeken van facturen tot het maandelijks opstellen van management rapportages. Dit pakket aan werkzaamheden voer ik uit voor meerdere bedrijven. Bij elk bedrijf spelen er andere zaken, dit maakt het werk erg afwisselend.

Collega’s en directie komen geregeld bij mij voor het uitzoeken of analyseren van vraagstukken die administratief en CRM gerelateerd zijn. Ook word ik heel blij wanneer ik een verbetering heb kunnen doen in de automatiseringspakketten waardoor er weer efficiënter gewerkt kan worden.

De afgelopen jaren is het aantal collega’s bij Avant flink gegroeid, maar ondanks dat is er nog steeds een gezellige informele sfeer. Het kantoor is voor mij lekker dichtbij, ik kom zelf uit Montfoort. Wat ik ook erg fijn vind, wanneer er bijvoorbeeld iets met de kinderen is, ik de gelegenheid krijg om er voor hen te zijn.

Kortom een leuke baan, met gezellige collega’s en een goede werkgever.”

Word jij mijn nieuwe collega? Bekijk onze openstaande vacatures.