Wij stellen je graag voor aan onze collega Ingrid Dekker, office assistant bij Avant groep.

“Op 1 juli 2022 ben ik gestart bij Avant groep. Het was voor mij een hele overgang om vanuit de ICT-branche waarin ik 30 jaar werkzaam ben geweest, weer de stap terug te maken naar de financiële branche. Gelukkig werd ik goed begeleid door mijn nieuwe collega’s.

In mijn functie ben ik het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s. Het is heel leuk om de spin in het web te zijn en veel contact met mensen te hebben. Ik regisseer de ontvangst van klanten en leveranciers, neem de telefoon aan en ondersteun de verschillende afdelingen met diverse administratieve en secretariële werkzaamheden. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de verzorging van het kantoor en facilitaire zaken.

Sinds enkele maanden ben ik ook toegetreden tot de personeelsvereniging. Dit is een hele leuke aanvulling op mijn andere werkzaamheden. Het organiseren van activiteiten heb ik vele jaren gedaan op de afdeling evenementen & relatiemarketing bij mijn vorige werkgever. Ik heb hierdoor nog genoeg ideeën de komende jaren voor de personeelsvereniging. Kortom, mijn baan is heel afwisselend, waarin geen dag hetzelfde is.

Het werken bij Avant groep bevalt mij heel goed. Vanaf de 1e dag dat ik kwam binnenlopen in het mooie sfeervolle pand voel ik mij thuis. Er heerst een leuke informele sfeer, ik heb gezellige collega’s en mijn werkplek is mooi centraal gelegen.

Ingrid Dekker Office Assistant

Ik vind het belangrijk om mezelf te blijven ontwikkelen, hierdoor blijf ik scherp. Om deze reden volg ik in de avonduren nog een studie Officemanagement. In september van dit jaar hoop ik deze af te ronden. Bij Avant groep is er gelukkig genoeg ruimte om jezelf te kunnen ontplooien en kansen te creëren voor nu en in de toekomst.”

Word jij mijn nieuwe collega? Bekijk onze openstaande vacatures.